joi, 3 decembrie 2015

Daruieste bucurie!










      Dragilor am o mare, mare, mare rugăminte la voi! Anul acesta numărul scrisorilor pentru moș m-a copleșit așa că vă cer ajutorul! Nu m-am așteptat la un număr atât de mare  însă nu pot refuza nici un copil! Sper ca Sfânta Filofteia să mai facă o minune și să găsim atâția moșulici câte scrisori avem!
Vă rog din suflet să mă ajutați să facem toți copilașii fericiți!
Știu că ne-ați fost alaturi mereu și că vă este greu să găsiți resursele necesare dar îndrăznesc să vă rog și de aceasta data să ne ajutați! Promitem să ne rugam pentru fiecare dintre voi și să rămânem recunoscători pentru tot binele!




5 comentarii:

  1. Buna ziua!
    Unde ne putem inscrie pentru cadoul unui copil?
    As dori sa pregatesc cadoul pentru primul baitel: Stoica Cosmin, 11 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajută! Cosmin a primit deja cadoul! Am mai avea un singur copil care a întârziat cu scrisoarea și care își dorește o minge, echipament de fotbal și dulciuri! Are 13 ani! Dacă doriți ma puteți suma la 0720281634!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajută! Cosmin a primit deja cadoul! Am mai avea un singur copil care a întârziat cu scrisoarea și care își dorește o minge, echipament de fotbal și dulciuri! Are 13 ani! Dacă doriți ma puteți suma la 0720281634!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca pt tot ce faceti pt acesti copii nevinovati!!!Dumnezeu sa i binecuvanteze pe copilasi! Si eu as vrea sa i ajut!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O lista actualizata a copiilor si a nevoilor lor? In general, cred ca lipsesc informatiile de actualitate; ar fi utile pt cei ce vor sa ajute, sa stie exact situatia actuala, multumesc.

    RăspundețiȘtergere